Post by lesslectkapergspar on Mar 12, 2022 18:48:09 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Pet Shop - Animal Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Pet Shop - Animal Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Idle Pet Shop - Animal Game 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet, det här är den bästa lediga djuraffären jag har spelat men problemet är att priserna är väldigt mycket exspinve som maten för husdjur som är 25m?! Och jag vill så gärna så att mina husdjur kan äta, men det är hur bra som helst, fortsätt så bra 😄👍
Megen är gjord för att göra det, varför håller inte butiker öppet eftersom de behöver sova och det är det bästa spelet någonsin
Jag vill ha katt
Söt och rolig. Enkelt spel
Jag älskar djur vad kan jag säga
Det här spelet är sött och hopplöst är hamstern söt. Det är allt hejdå😀😍😀🥰🥰🥰😀😀😀💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
Du får aldrig hela summan pengar. Jag har sett x2-videon och jag hade över 4 miljarder som skulle få 8 miljarder vad det faktiskt gav mig var mindre än 2 miljarder. Jag avinstallerade det här spelet, det var roligt först tills jag hela tiden blev lurad.
Det här spelet är så roligt att jag säger till min vän Google Store att det är superroligt och jag tackar dig
Jag gillar det här spelet det känns rik och miljardärer men jag känner bara att det inte är sant 😀
Idle Pet Shop - Jeu Animalier Stratégie fte
Roligt! Lägg till mer petz dock
Jag gillar inte ADSSSS!!!!!! så irriterande MEN det är inte så illa det är ok jag gillar ROBLOX mer och minecraft mer också
Det här spelet är roligt men varför kan du inte lägga i fisk då blir det mer realistiskt. Men förutom det är det ett fantastiskt spel.😊
Det är ett bra spel det bara fryser och det är så irriterande att det skulle vara så bra om det inte frös HELA TIDEN!!!!!
Det är okej jag antar att jag menar att konsten inte är vad jag trodde att den skulle vara Jag gillar fler detaljer i en app och ett spel bara min åsikt säger inte att du inte ska spela du gör du du är den du är och var dig själv och folk gillar att visa sina åsikter och snälla följ inte dem för det är bara åsikter, snälla var dig själv och inte någon annan. PS Jag älskar husdjur, det finns några snälla försök hjälpa alla djur du ser som är hemlösa och skadade och snälla hjälp dem innan det är för sent glad Thanksgiving
Idle Pet Shop - Animal Game სტრატეგია adcv
Detta spel är cool play store fick mig att ladda ner det men jag gillar det väldigt mycket
Jag älskar spelet, men det är en sak. Att göra. Du borde göra fler djurslots.?
Jag kan inte spela det på alla sätt, det tar sååååååå lång tid att ladda
SPELET ÄR SULLT! JAG NJUTAR ITTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!
Slöseri med tid
Det här spelet är fantastiskt!
Jag älskar det här spelet!!!!verkligen riktigt riktigt bra😊
FIA WEC Спорт lwwc
Jätte tråkit
Annonsen fick mig att ladda ner spelet 😻 Jag älskar djur 💚
Bra
Lägg till husdjur bra gm
Det är riktigt roligt och gulligt. Men det som gör mig arg är det med offline-pengar. Som att jag fick ungefär 45 miljarder dollar och jag fick ungefär 1 miljard. Så om du blir arg väldigt lätt skulle jag inte rekommendera detta. Ha en fin dag.😁
Jag älskar djur, det är så sött
Intressant spel för barn, men det skulle duga med lite dejting
Detta spel är bra 😉
Jag gillar det, det är roligt när jag var rädd jag spelade det här och sedan var jag inte rädd längre jag loooooooooove det här spelet jag kommer aldrig sluta betala det (10 sekunder senare) Jag hatar det här spelet jk I loooove the game
Det här är riktigt kul
Jag älskar det så mycket och husdjuren är söta!
Bra spel jag gillar men du borde lägga till fler husdjur för att göra det roligare men annars verrrrrry gooood!😃
Jag älskar det här spelet jag har så många husdjur att det kommer att bli en femma av tio när jag väl inte hade några kunder hade jag 100 så tysm för servicespelet vi ses hejdå!
Kul!!!🦮🦮🐈⬛🐈⬛
Wow mina pengar är 100000000 så jag älskar det här spelet det är riktigt bra 😊😊😊😊
Idle Pet Shop - Animal Game Strategy yhrw
Kedai Haiwan - Mainan Haiwan Strategi sax
Det är ett så dåligt spel som hatar att det enda bra jag gillar är att jag husdjur där
Jag gillar verkligen det här.
än så länge ett fantastiskt spel.