Post by lesslectkapergspar on Mar 12, 2022 18:32:32 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fairy Knights ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fairy Knights IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Fairy Knights 2022 version ▞▞▞
Het ziet er goed gemaakt uit, maar na een beetje spelen en kijken naar de karakters en het verhaal wil het meer een spel voor kinderen zijn dan voor volwassenen.
Een geweldig spel. Ik had plezier met elk onderdeel ervan, inclusief de winkel en de gameplay ervan. Dit is een must voor iedereen die geïnteresseerd is in een puzzelspel! 5/5 op mijn boek.
Het artwork is heel schattig, maar eerlijk gezegd zijn er veel te veel spelontwerpfouten, vooral aan de UX-kant, om echt van het spel te kunnen genieten. 33% van de totale tijd wandelt u rustig wandelen (met de hoofdheld mokkend), wat heeft het voor zin? Het vechtsysteem is niet slecht, maar het streven naar grotere patronen straft je vaak door je bloeddruk leeg te zuigen in plaats van je te belonen voor het goede doen. Dan, te veel klikken. 5 klikken om naar het eigenlijke spel te gaan. Moet ik ECHT erkennen dat de voortgang ELKE keer lokaal wordt opgeslagen? Heeft de game ECHT mijn expliciete toestemming nodig om ELKE keer in te loggen op Google Play? Enzovoorts. Dus al deze kleine storingen stapelen zich op in één slechte UX.
Leuk maar voorspelbaar en heeft een betere vertaling nodig.
Pluspunten: gevechten werken goed op mobiel. Combat heeft een unieke draai, een puzzel. Nadelen: gevechten worden vrij snel oud. vreselijke Engelse vertalingen. saai verhaal. Waarschijnlijk ben ik niet de doelgroep. Misschien is dit voor iemand jonger?
Klein spelletje om de tijd te doden. Een beetje lineair.
Ik vond het geweldig, ik wou dat het wat langer duurde.
Solide puzzelspel, het verhaal was echter een beetje vervelend, maar ik leerde van de personages te houden.
Fairy Knights Szerepjátékok bxof
Adventure Reborn: Story-Spiel Abenteuer vljp
Het is goed. De Engelsen zijn echter afschuwelijk.
Slecht geschreven verhaal met alle grafische kracht van een Flash-game uit de late jaren 90. Hoe dit zoveel 5-sterrenrecensies heeft gekregen, is een raadsel.
Ik hou van dit spel! De kunststijl is super schattig en de personages zijn uniek op hun eigen manier. Ik zit echt in het verhaal. Ik ben dol op het doolhofpuzzel-vechtsysteem (minus de BP-monteur).
Super leuk en meeslepend verhaal al kan de vertaling het soms moeilijk maken om te begrijpen. Ik geniet ook van het vechtsysteem, heel uniek!
Dit spel is geweldig, hoewel de grammatica in sommige toespraken wat "kleine veranderingen" nodig heeft. Toch is het een must-have voor rpg-fans.
Ik vind alles leuk aan het spel, maar het wordt erg snel repetitief. Sorry ontwikkelaars, gewoon niet voor mij.
Geweldig spel! Ik heb er echt van genoten om het te spelen. Ik hou van de schattige kunststijl, goede verhaallijn met enkele wendingen. Vond het erg leuk! Beveel het zeker aan. met de eenvoudige bediening en het leuke puzzelaspect is het gemakkelijk om erin te komen. Geef dit spel een kans! Het heeft een eerlijke prijs en een goede amusementswaarde.
Goed klein spel. Geen advertenties/mtx en andere bs. Absoluut de prijs waard.Wachten op vervolg
Ziet er niet uit, maar zeer eenvoudige en leuke gameplay. Naarmate de gameplay vordert, wordt het ook een zeer meeslepend verhaal. Ik kan maar niet stoppen met spelen. Perfect voor aanraakbedieningen.
Ik loop steeds vast in dungeon levels. Ik blijf naar de rand van de kaart lopen, maar ik word niet geteleporteerd naar het volgende niveau. Het is al twee keer gebeurd en het gaat niet weg als ik uitlog en opnieuw verbinding maak.
Echte RPG-game. De vechtsystemen zijn echt niet mijn type. Maar hou nog steeds van dit spel.
Een leuke klassieke RPG met een twist. Het verhaal is redelijk goed, hoewel het Engels behoorlijk slecht is. Dit geeft het een vreemde humor en charme waar ik echt van geniet. Het gevecht is waar het opvalt, je gebruikt een pijpdoolhof om aanvallen uit te voeren. Hoe langer de verbinding, hoe sterker de aanval, het passeren van elementen creëert verschillende magische spreuken. Het voelt heel intuïtief en bevredigend.
Ik weet zeker dat het zijn verdiensten en een uniek pizzle-systeem heeft, maar de schokkende inconsistentie in stijl en slechte vertaling zorgden ervoor dat ik na 5 minuten restitutie kreeg
wat een leuk spel! ik heb echt genoten van dit spel. het verhaal en de karakterontwikkeling waren zo goed. het einde raakte mijn hart! bedankt voor het maken van dit spel!
De combinatie van een droomspel met een RPG-element is erg creatief. Eenvoudige bediening, goed verhaal en geen betaalde muur waardoor deze game nog beter is voor mobiele games 🤪👍
De windtoren bereikt, zal de beoordeling bewerken nadat ik het spel heb voltooid. Voordelen: Makkelijk te leren, leuke tijdmoordenaar, geen wifi nodig. Daeun Kim's kunst is leuk (herken het van Witch Spring 1) en de animaties zijn schattig. Nadelen: Partij is onevenwichtig. Elisa zit zonder reden lange tijd vast met een basiswapen. Het is heel gemakkelijk om verkeerd te klikken en de verkeerde vaardigheid te kiezen. De limiet van 20 items is te klein, vooral in delen waar Elisa niet in het feest is, dus ik heb items nodig om te genezen.
Het is veel beter dan andere beoordelingen je doen geloven.
Wat vertaalproblemen, maar eerlijk gezegd draagt het gewoon bij aan de charme van het spel. Ik wou dat deze ontwikkelaar meer games zou maken !! Ik hou van het puzzelgevecht, de personages en het verhaal. Zeker meer dan $3 waard!!
Wat een heerlijk en betoverend spel. Kunststijl en verhaal is zo uniek met onverwachte wendingen, ik wou dat er meer was. Besteed het geld, het zal niet teleurstellen.
Leuk vechtsysteem en leuke dialogen. Nadelen zijn een slechte vertaling en je kunt het spel niet spelen als je verbinding wilt maken met Google Play Games, wat het prestatiesysteem doodt. Laat dit repareren! Ik kijk uit naar je volgende spel!
De game is geweldig, ik hou van de schattige kunststijl en de gameplay met vallende stenen xD Trouwens, ik heb het afgemaakt, het was nogal een hartverscheurend einde