(Android/iOS) How to draw anime step by step kodar obegränsat med kristaller
Mar 12, 2022 18:07:55 GMT -6
Post by lesslectkapergspar on Mar 12, 2022 18:07:55 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ How to draw anime step by step ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ How to draw anime step by step IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar obegränsat med kristaller ▞▞▞
▞▞▞ How to draw anime step by step 2022 version ▞▞▞
Jag kan inte installera appen 😛
Hård
Väldigt snyggt och lätt att använda och förstå 😃🖒
Cooking Craze: Restaurant Game Arcade ygew
Gowev
Det här är det värsta det hoppar över så många viktiga steg och hatar det
How to draw anime step by step Art & Design fck
Jag hinner inte ens öppna den, varje gång jag försöker säger den att appen har stoppats
Jag älskar det, det visar verkligen stegen och är en fantastisk app, jag uppmuntrar starkt alla att skaffa den om de är nybörjare, du kommer att förstå det om en vecka om du försöker tillräckligt hårt, tack för att du lyssnar och ha en bra dag ❤
Jag ville att det skulle rita det fungerade inte som jag ville att det skulle vara
Bra
Det skulle inte ladda.Jag hade den öppen i knappt 10 minuter och den gick inte förbi huvudskärmen
Jag älskar det, det hjälper mig att rita och göra nya saker
Detta är en mycket intressant app. Det gör mig inspirerad till att göra animerade skisser. Det kommer alltid att hålla mig sysselsatt i lockdown. Jag gillar den här appen mycket, det är därför jag ger dem 5 stjärnor. Tack.
Först var jag ganska dålig på att rita men sedan bestämde jag mig för att jag skulle installera en app för att rita anime, när jag hittade den här appen var den perfekt och jag blev besatt, om du ser fram emot att bli en bra låda så rekommenderar jag denna starkt.
Jag ville göra den på iPaden men jag måste försöka rita den på papper!
Jag kan inte rita vad jag vill ha 😠😠
Omg det här suger jag hjälper mig inte att rita bättre och jag gillar inte stilen
Ghatya app kinesisk produkt
Den här appen är faktiskt äkta, det är inget dåligt med det så vitt jag vet, handledningarna kanske inte är lätta för nybörjare, men med övning hjälper det verkligen, och jag läser andra recensioner, och det kanske bara är din enhet
Jag älskar den här appen! Jag har alltid gillat att rita, speciellt anime. Jag ritar en anime men jag gillade den inte så mycket. Sedan såg jag den här appen och installerade den. Det hjälpte mig så mycket och nu är mina ritfärdigheter för anime så bra. Tack!😄
Excellent
Jag vill ha videoinstruktioner
Det är hemskt
Hjälpte mig att lära mig rita så mycket 😄. Det ENDA som inte är perfekt är mäns kläder, även om jag vet hur man läser ryska för andra som inte vet att det kan vara svårt. (Bilden är på ryska). Mycket bra app 👍
Du kan lägga till mer skach av drass, anime pojkar och flickor? Jag gillar den här appen. Lägg gärna till fler saker 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
varför fungerar inte mitt det fortsätter att berätta för mig tyvärr hur man ritar anime har slutat vad ska jag göra
inte riktigt till hjälp
Fantastisk
Jag tänkte att efter att ha läst det kommer jag att rita någonstans att öva 😪
Fantastiska de är bara fantastiska
Wow, jag var faktiskt en noob på anime och allt, även om jag gillade anime sedan jag var liten, men den här appen wow gjorde mig verkligen till en veteran på att rita rekommenderar dig definitivt att lära dig av den här appen, många människor kanske tycker att det här min recension är en annons, men tro mig, jag ger bara min ärliga åsikt, För den här appen publicerar jag nu nästan varje dag i Pixiv eller ibis paint x (rekommenderar dig definitivt att kolla in mig). Till slut tack så mycket för den här appen för att du lärde mig ..
det är bra
Jag kan verkligen rita ett ansikte framför det är superduper fantastiskt men någon kategori som hur man ritar kläder för killar finns inga instruktioner längre. Även händerna, jag tycker också att det är jobbigt. Nåväl, allt jag kan säga är att talang nuförtiden är att man verkligen lär sig och utvecklar den genom att studera 👍👍👏
Idk. Men jag hade inte ens chansen att använda den. Varje gång jag trycker på en ikon blir det som att "den här appen har slutat", något sånt. Om jag bara kunde betygsätta det med noll, skulle jag betygsätta det.
Den här applikationen är så cool ... du kan lära dig hur man ritar huvudhänder och många fler ... den här appen hjälpte mig så mycket med min ritning .... nu är min ritning mycket bättre än förut ...
Det är en okej app. Det är säkert inte det bästa, men inte det sämsta heller. Jag antar att det hjälper någon som har liten eller ingen kunskap om anime/mangakonststilen, men som en mellankonstnär visste jag redan allt som visades för mig. Jag tycker att du ska visa ALLA steg eftersom en del av grejerna är svåra att förstå även för mig. Kom ihåg detta: du ska inte göra precis som appen säger. Använd tipsen men tillämpa dem på din egen stil. Jag hoppas att denna recension hjälper!
Jag vet inte varför jag laddade ner den här k kan göra en karaktär helt bra för mannen Jag tror att du precis fick det från internet dålig app ladda inte ner
Inte illa det är värre
De här stegen är väldigt svåra, jag menar, jag KAN INTE ENS RITA EN KROPP
Det är en väldigt bra app. Men jag förväntade mig att göra skisser i denna aap. Det borde vara en funktion att prova skecher i aap. Hur som helst, denna aap är väldigt bra 👍. Men det kan vara mer intressant om den här funktionen skulle läggas till. Tack 😄😄
Riktigt bra jag är ingen nybörjare så jag vet hur man ritar dessa jag tror de gjorde det lite komplicerat men annars är det bra
Bara en bild jag inte kan skissa
Kan någon berätta för mig hur man ändrar språket för denna app
Det är en bra app men jag såg precis ett fruktansvärt tillägg.
Det är inte så illa, men det är verkligen användbart och jag kämpar fortfarande med en del. Men nu ser det bra ut. Det här är riktigt trevligt och användbart för att godkänna mina ritkunskaper.Jag gillar den här appen så jag vet hur man ritar mig själv i anime, men hur man ritar en kille visar den inte hur man ritar till de muskulösa axlarna eller magmusklerna istället säger den åt dig att göra samma sak som tjejen